środa, 1 kwietnia 2015

Farby do malowania palcami .

Z farbkami Weronika już miała styczność nieraz.
Pędzelek ,woda ,kartki ,najlepiej dużo i malowanie zajmowało jej pół dnia.
Ostatnio przez przypadek natrafiłam na farbki do malowania palcami.
Myślałam  o nich wcześniej ,ale jakoś nigdy nie wpadły mi w ręce.
I w końcu kupiłam .






















Są to farby żelowe do malowani palcami, bez użycia wody
Farbki mają gładka kremową konsystencję ,bardzo przyjemną w dotyku.
Śliczne kolorowe puzzle pojemniczki które można dowolnie łączyć.
Na każdej zakrętce piankowa pieczątka.
 Farby łatwo się zmywa.Wystarczy ciepła woda i rączki umyte.
Z ubraniami też nie ma problemu wystarczy proszek i zwykle pranie.

 Weronika jak zobaczyła aż zapiszczała z radosci .
Farbki ,ogromny arkusz brystolu ,mniejsze kartki i zabawa sie zaczęła.
Ups ,a czym mam  malować ?gdzie pędelek ?
-rączkami ,paluszkami .
Z początku Niska maczała jeden paluszek .Musiała mama wkroczyć do akcji
i pokazać jak się maluje- tak powstało słońce które potem córa i tak poprawiła :)
I już się nie przejmowała brudnymi rączkami :)




































































farbki Colorino Kids
bluzka Lindex kids
spódniczka M&Co
podkolanki Calzedonia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz