środa, 5 sierpnia 2015

plisowana spódniczka z H&M

Tę spódniczkę wypatrzyłam w sklepie allegro rok temu .
Cieniutka , zwiewna ,drobniutko plisowana i do tego w motylki .Ideał !
Okazała się o wiele za szeroka w pasie i przeleżała rok w szafie.Niestety i w tym roku okazała się za szeroka ,więc zdecydowałam się w końcu zwęzić.Okazało się to dość proste i szybko poszło , jedynie musiałam uważać z przecinaniem bo materiał delikatny. .W zeszłym roku nie zdecydowałam się na przeróbkę  myśląc że wraz z wzrostem Weronika przybędzie w pasie, a tu na odwrót.
Ten zakup to strzał w dziesiątkę bo spódniczka jest świetna ,co mam nadzieję widać na zdjęciach .Z cieniutką bluzeczka wygląda super.
Niełatwo było ją uchwycić bo Weronika goniła jak szalona a spódniczka wirowała na wszystkie strony.
Widząc Weronikę taką szczęśliwą jestem bardzo zadowolona z zakupu .





































































































































































spódniczka H&M
bluzeczka Lindex
sandałki Nelli Blu

1 komentarz:

  1. uwielbiam ubranka z H&M i ich jakość :)


    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/07/nieprzyjemne-uroki-lata-nie-musza-nam.html

    OdpowiedzUsuń