niedziela, 31 maja 2015

Moja sukienka z fredzlami.

Frędzle nadal w modzie tej dorosłej i dziewczęcej.
Królują na  torebkach  ,butach i ubraniach .



































Ja też postanowiłam wyczarować coś z frędzelkami dla Weroniki.
Pomysłów dużo miałam ale już z ich realizacja nie było najlepiej .
Aż w sobotę przyszła wena ,uszyję sukieneczkę z frędzelkami na przodzie.
Co do ogółu projektu nie miałam problemu ,ale nie za bardzo wiedziałam
gdzie owe frędzelki umieścić.
Dopiero po zszyciu całości na modelce sprawdzałam gdzie jest ich miejsce.
Krój sukienki jest prosty  np od większego podkoszulka .Tył gładki.
Frędzelki są podwójne tzn. wycięłam na  złożonym materiale i tak też przyszyłam.
Rękawki i pod szyją wykończyłam materiałem .
Ogólnie sam materiał się nie snuje więc z powodzeniem sukienka mogła być wykończona na surowo.

Istne szaleństwo ogarnęło Weronikę po ubraniu sukienki na której fruwały frędzelki :))
A ja jestem ciekawa Waszych opinii.











































































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz